Kampanie Marketingowe

Każdy cel  reklamy dobieram indywidualnie w zależności od tego,
na jakim etapie jest firma z którą podejmuję współpracuję.  

Jeśli dopiero zaczynasz, odpowiednio dobiorę taki cel, aby otrzymać największy zwrot z inwestycji.

O co chodzi w tym marketingu?

Każdy przedsiębiorca zanim zleci działania marketingowe i stworzy reklamę, najpierw musi opracować cel jaki chce osiągnąć dzięki niej.
Cel reklamowy to działanie zachęcające osoby oglądające reklamę do wykonania zamierzonego celu. 


Jeżeli np. chcesz pokazać swoją stronę szerszej publiczności, które z największym prawdopodobieństwem zainteresuje ich Twoja firma lub biznes, wówczas możesz utworzyć reklamę, która zachęci odbiorców do odwiedzenia witryny. Poniżej przedstawiam przykładowe cele.

 Cała przygoda 

Zaczyna się od
dobrze dobranego celu.

  • Pomysł i wizja
  • Automatyzacja działań mająca na celu ułatwienie pracy przedsiębiorcy
  • Nieustanne poszukiwanie nowych rozwiązań marketingowych w celu wyprzedzenia konkurencji
Specjalna Oferta dla nowych klientów Rabat 20%na prowadzenie kampanii!

Cele reklamowe

Zobacz co
mozesz osiągnąć

Ruch

Kieruje odbiorców z Facebooka do dowolnego miejsca docelowego, np. na stronę docelową witryny, do wpisu na blogu, aplikacji, połączenia telefonicznego itp.

Rozpoznawalność

Rozpoznawalność marki umożliwia wyświetlanie reklam odbiorcom bardziej skłonnym do ich zapamiętania. Cel ten wykorzystywany jest zazwyczaj przez duże marki. 

Aktywność

Dotrzyj do osób bardziej skłonnych do interakcji z postem. Aktywność obejmuje polubienia, komentarze i udostępnienia, ale może także uwzględniać oferty ozaz zakup zrealizowane na stronie.

Wiadomości

Nawiązuj kontakt w Messengerze, Instagram Direct i WhatsApp. Komunikuj się z potencjalnymi lub dotychczasowymi klientami, żeby wzbudzić zainteresowanie swoją firmą.

Konwersja

Zachęcaj odbiorców do podejmowania działań w witrynie firmy, np.
dodanie produktów do koszyka, pobierania aplikacji, rejestrowania się na stronie kontaktu telefonicznego
z firmą lub robienia zakupów.

Pozyskanie Kontaktów

Zdobywaj kontakty dla swojej firmy. Twórz reklamy, które zbierają informacje od osób zainteresowanych Twoim produktem, np. subskrypcje biuletynów,
lub zachęcaj ludzi, aby skontaktowali się telefonicznie z Twoją firmą.

Na co czekasz 

Zdobędę dla Ciebie nowych klientów